Në ekran, John Travolta ishte “mbreti i qetësisë”.
Por larg kamerave, ai luftoi me humbjen e tre grave më të afërta në jetën e tij nga kanceri i gjirit, vdekja e papritur e djalit të tij dhe luftoi me çështjet e dëmtimit të besimit.
Përvojat e tij janë subjekti i dokumentarit të ri të Channel 5 John Travolta: Dancefloor Star, Comeback King.
John u rrit në periferi të Englewood, New Jersey, ku nëna e tij Helen ngjalli tek ai një pasion për këngën, vallëzimin dhe kulturën.
‘Personi i prekshëm, i ndjeshëm’
Më i vogli nga gjashtë vëllezërit e motrat, shpirti i tij i butë dhe brishtësia u njohën që në moshë të re dhe i la miqtë të ndiheshin të detyruar të “kujdeseshin për të”.
Një nga miqtë e tij më të vjetër, Kate Edwards, shpjegoi: “Kishte diçka në lidhje me Gjonin që ju bëri të doni ta mbroni atë. Ai ishte një person i prekshëm, i ndjeshëm dhe kështu ju thjesht donit ta përqafonit dhe sigurohuni që ai ishte mirë.”
Pasi la shkollën në moshën 16 vjeç për të vazhduar aktrimin, John kap shpejt nga një agjent i cili adhuroi pamjen e tij të mrekullueshme, “sensin e humorit” dhe “inteligjencën”.
Ai fitoi një ushtri fansash pasi luajti rolin e tij të parë në sitcom -in e viteve ’70 Welcome Back, Kotter dhe pak më vonë, mori rolin e tij të përparimit në Ethet e Natës së së Shtunës.
Ndërsa karriera e Gjonit filloi, jeta e tij ishte gati të pësonte një goditje shkatërruese.
‘Vdiq në krahët e tij’
Ai ishte takuar me Diana Hyland, një aktore 18 vjet më e madhe se ai që kishte një djalë, dhe u përshkrua si “paketa e plotë” për yllin.
Bashkë-ylli i John’s në TV Lawrence Hilton-Jacobs tha: “Ajo në të vërtetë e donte atë dhe ai e adhuronte atë. Ai shikoi drejt saj. ”
Aktori i ri ishte “jashtëzakonisht i emocionuar” për filmin e tij të parë të madh dhe kishte stërvitur për pesë muaj para se bota e tij të tronditej nga lajmi se Diana kishte kancer të gjirit në 1977.
Wensley Clarkson, i cili shkroi një biografi për yllin, shpjegoi se John kaloi çdo moment që mundej me të, por luftoi të frenonte emocionet e tij në xhirime.
Ai tha: “Ai duhej të kalonte nga të qenit një partner i kujdesshëm në dikë që po vdiste nga kanceri në një djalë disko këmbëngulës, në rrugë, në Ethet e së Shtunës.”
Diana iu nënshtrua një mastektomie, por kanceri ishte përhapur në të gjithë trupin e saj dhe vetëm tre muaj pas diagnozës së saj ajo vdiq.
Wensley tha: “Ajo në fakt vdiq në krahët e tij dhe më pas ai duhej të hipte në atë aeroplan, të fluturonte përsëri në NY dhe të shkonte në xhirimet e Ethet e së Shtunës mbrëma pothuajse sikur asgjë të mos kishte ndodhur.”
John ishte në “një gjendje shumë, shumë të butë” dhe drejtori John Badham e përshkroi atë si “një mumje” dhe “i prishur” midis marrjeve.
Megjithë përpjekjet e tij, filmi i dha John nominimet e tij të para për një Golden Globe dhe një Academy Award.
‘Beteja sekrete për shëndetin e nënës’
Për t’i shpëtuar dhimbjes, aktori kanalizoi çdo përpjekje në punë dhe vazhdoi të sillte në jetë schmoozer-in e T-Bird Danny Zuko në muzikën Grease të vitit 1978.
Pa e ditur për Gjonin, nëna e tij Helen ishte diagnostikuar me kancer të gjirit, por ajo zgjodhi të mos i tregonte.
Wensley tha: “Ajo e dinte se çfarë kishte kaluar me vdekjen e Diana Hyland vetëm 18 muaj më parë dhe ajo donte të shtirej, ishte gjithmonë përparësia e saj për ta mbrojtur atë.”
Pasi ajo zbuloi betejën e saj shëndetësore, John vizitoi “pothuajse çdo ditë” dhe në momentet prekëse për të “mbajtur shpirtin e saj lart” do të interpretonte numra muzikorë për të.
Tetë muaj më vonë Helen vdiq, duke lënë “një boshllëk të madh” në jetën e John dhe në të njëjtën kohë, karriera e tij ishte gjithashtu nën kërcënim.
Vitet 70 -të po mbaronin dhe me këtë edhe vdekja e disko -s dhe filmave të guximshëm që dikur e bënëJohn një nga emrat më të mëdhenj të botës.
‘Filmat bien dhe besimi i shtypur’
Më vonë në një intervistë të PBS në 1995, John pranoi se ai “nuk kishte interes të luftonte” për veten ose karrierën e tij dhe “nuk ishte i kënaqur” duke e vënë veten atje për role të mëdha.
Ai tha: “Unë mendova, ‘Ok ndoshta kjo është, ofertat e mira nuk do të jenë më në qoshe, por ju keni kaluar 20 vjet, një ecje të mirë në film … nëse duhet të thoni lamtumirë në këtë mënyrë që është jo aq keq. “”
John vazhdoi të luante në një “varg filmash vërtet të këqij, jofitimprurës”, shpjegoi kritiku i filmit James King. Pasi filmat u rrëzuan, pak regjisorë donin ta punësonin atë.
Wensley tha: “Karriera e tij po shkonte aq keq sa ai po mendonte seriozisht … të punonte për një kompani ajrore me orar të plotë si pilot dhe të linte Hollywoodin.”
Kjo bëri që disa të dyshonin se Gjoni mund të binte nga moda dhe, pasi filmi Moment By Moment u rrëzua, karriera e tij ishte në rrezik.
Wensley tha: “Ai e mori kritikën moment pas momenti shumë personalisht dhe ndoshta dikush që ishte pak më i vjetër mund të ketë qenë në gjendje ta trajtojë atë më shumë.
“Por në krye të kësaj, ai kishte goditjet e njerëzve që vdisnin rreth tij. Ishte një stuhi e përsosur pikëllimi dhe dështimi dhe ai e kishte shumë të vështirë ta përballonte atë. ”
Me besim të thellë në besimin e tij, John hodhi poshtë skenarët për blockbusters përfshirë American Gigolo dhe An Officer And A Gentleman.
Më vonë në një intervistë të PBS në 1995, John pranoi se ai “nuk kishte interes të luftonte” për veten ose karrierën e tij dhe “nuk ishte i kënaqur” duke e vënë veten atje për role të mëdha.
John vazhdoi të luante në një “varg filmash vërtet të këqij, jofitimprurës”, shpjegoi kritiku i filmit James King. Pasi filmat u rrëzuan, pak regjisorë donin ta punësonin atë.
Wensley tha: “Karriera e tij po shkonte aq keq sa ai po mendonte seriozisht … të punonte për një kompani ajrore me orar të plotë si pilot dhe të linte Hollywoodin.”
‘Rikthimi para vdekjes së papritur’
John u shpëtua nga komedia romantike 1989 Look Who’s Talking, e cila fitoi 297 milion dollarë (213 milion) në arkë dhe ishte një sukses aq i madh saqë u bënë dy vazhdime.
Ajo u pasua nga hapat e shpengimit të reputacionit duke përfshirë Pulp Fiction dhe Face/Off, të cilat vërtetuan se ylli mund të vazhdonte me kohën.
James King e përshkroi lëvizjen si “rikthimi më i madh i të gjitha kohërave”, por në fund të viteve ’90 ai kishte rënë përsëri jashtë favorit pasi filmi i tij i trillimit shkencor u rrëzua.
John investoi 5 milion dollarë (3.5 milion £) nga paratë e tij për të bërë filmin, i cili u përshtat nga një libër i shkruar nga themeluesi i Scientology L. Ron Hubbard.
Shpresa për të ardhmen e tij në industrinë e filmit po zvogëlohej përsëri – por larg ekranit të madh, ai jetoi një jetë më të lumtur me gruan e tij Kelly Preston dhe tre fëmijët e tyre.
Por deri në vitin 2009, John kishte më shumë tragjedi kur djali i tij Jett, 16 vjeç, vdiq pasi pësoi një konfiskim dhe goditi kokën në një vaskë.
“Padyshim që ishte shkatërruese,” tha gazetarja argëtuese Kathryn Kinley. “Ai në fakt tha se nuk mendonte se do të shërohej, nuk mendonte se do të dilte nga dhoma e tij e gjumit.”
John pranoi se ishte “gjëja më e keqe që më ka ndodhur ndonjëherë”, dhe ai luftonte çdo ditë për të shmangur depresionin.
Vdekja e Jett pasoi një rikthim tjetër kur ai hodhi imazhin e tij të fortë për të luajtur nënën e madhe Edna Turnblad në filmin muzikor 2007 Hairspray.
Wensley tha “Kishte një ndjenjë në Hollywood dhe gjetkë me simpati të madhe për të, ai ka kaluar shumë.
“Është pothuajse sikur çdo fazë e rëndësishme e jetës së John Travolta të jetë shoqëruar me vdekjen e dikujt pranë tij”.
‘Vdekja e gruas nga kanceri’
Ndërsa familja mori copat pas humbjes së Jett, Kelly u diagnostikua me kancer të gjirit në 2018 dhe fatkeqësisht vdiq vitin e kaluar në moshën 57 vjeç.
John, doli në Instagram për të njoftuar vdekjen e gruas së tij dhe përshkroi se ajo “luftoi një luftë të guximshme me dashurinë dhe mbështetjen e shumë njerëzve”.
Katër vdekje të mëdha, përfshirë tre nga kanceri i gjirit, nivelet e larta dhe të ulëta të karrierës i bënë shumë të arrinin në përfundimin se jeta e Gjonit ishte një “udhëtim me rrota”.
Gazetarja, Kathryn Kinley tha: “Ndonjëherë ai nuk ka dashur të marrë udhëtimin, unë nuk e fajësoj atë, por vetëm më të fortët mbijetojnë.”
Ish -trajneri vokal i John, David Grant dha dëshmi për rikthimet e yllit në dekada dhe e quajti atë “një ikonë të Hollivudit”.