Misioni i “Oscars” këtë vit, shpëtimi i kinemave

Nëse “Oscars” kishin nevojë për një temë të përgjithshme këtë vit përtej nderimit më të mirë në filma, mbyllja e zinxhirit të kinemasë Arclight dhe Pacific ndoshta u ka dhënë atyre një ide: Përhapni mesazhin për të shpëtuar kinematë.

Njoftimi se Teatrot e Pacific nuk panë asnjë rrugë të dobishme ekonomikisht përpara për të rihapur pikat e saj në Kaliforni, duke përfshirë kupolën legjendare Cinerama në Hollywood, u mbush me industrinë e argëtimit të hënën, duke i shtyrë njerëzit të rikujtojnë filmat që kishin parë atje, shkruan CNN.

“Jam shumë i trishtuar”, shkroi aktori Joseph Gordon-Levitt në Twitter, duke përmbledhur përgjigjen.

“Mbaj mend që shkoja në Cinerama Dome për të parë ‘Star Trek IV’ me babanë tim kur isha i vogël. Kaq shumë kujtime që nga ajo kohë”, shtoi ai.

Të tjerët ndanë histori të ngjashme.

“Oscars” kanë shërbyer gjithmonë si ajo që përbën një reklamë fillestare për filmat, duke festuar të kaluarën e tyre si dhe të tashmen dhe duke i promovuar ato në një audiencë globale.

Por, ndërsa një vit i mbylljeve të lidhura me pandeminë nuk e ka zbehur entuziazmin për të ikur në argëtim, ai ka vendosur re të errëta mbi të ardhmen e teatrove dhe shqetvsimet nëse tubimet masive dhe hapësirat e mbingarkuara vazhdojnë të ndalen për shkak të pandemisë.

Biseda në rrjete sociale u kthye menjëherë në përpjekjet për të “shpëtuar” kupolën Cinerama në veçanti, dhe duket e mundur që dikush do, qoftë ky një konsorcium apo një entitet si Netflix, i cili bleu Teatrin Egjiptian të Hollywood vitin e kaluar, duke njohur vullnetin e mirë që do të vinte nga sigurimi i mbijetesës së një pikë referimi kaq historike.

Sidoqoftë, pyetja më e gjerë se çfarë ndodh me filmat mbetet një mister. Me sa duket, çdo shenjë inkurajuese, siç janë rezultatet më të mira të pandemisë në SHBA për “Godzilla vs. Kong”, një film emrat e mëdhenj të të cilit thërrasin për një ekran me të njëjtën shtat, është ekuilibruar nga një mohim paralajmërues , lirimi i vonuar ose ndonjë hap tjetër prapa.

Shfaqjet e çmimeve kanë luftuar në këtë ambient dhe vlerësimet zhgënjyese për Grammy dhe Golden Globes kanë nxitur parashikime të zymta për “Oscars”, që do të transmetohet më 25 prill.

Sidoqoftë, organizatorët kanë përparuar me atë që ata shpresojnë të jetë një prezantim më pak virtual, i cili mund të ngrejë humorin, por ndoshta nuk do të bëjë shumë për të rritur akordimin.

Akoma, nëse reagimi ndaj lajmeve se Arclight dhe Pacific tregon ndonjë gjë, është se industria e filmit është në një udhëkryq të paqartë, duke i dhënë aspektit festues të çmimeve një mision më të qartë dhe më urgjent.

Çfarëdo që të fitojë fotografinë më të mirë këtë vit, me siguri do të ketë arritur ekspozimin e saj më të gjerë midis njerëzve që shikojnë në një shtrat, jo në një vend teatri.

Ndërsa biznesi i filmit po përgatitet për një verë dhe vjeshtë me shpresa mjaft më të larta se sa ofronte 2020, duke u kujtuar njerëzve jo vetëm atë që panë, por edhe atë që u ka munguar, mund të jetë detyra më e rëndësishme që këta “Oscar” mund të kryejnë.