Kirsten Dunst është shfaqur në më shumë se 80 filma gjatë karrierës së saj prej tre dekadash në Hollywood, por edhe ajo nuk është imune nga standardet e pamundura të bukurisë të industrisë.
Në një intervistë të re për Netflix, aktorja fituese e çmimeve, kujtoi “prodhuesit që donin t’i rregullonin dhëmbët” – dhe zbuloi se shoqja e saj regjisore dhe bashkëpunëtorja e gjatë, Sofia Coppola, ndihmoi në rritjen e vetëvlerësimit të saj.
Duke parë rolin e saj në filmin e Coppola-s të vitit 1999 “The Virgin Suicides”, Dunst tha: “Ishte hera e parë që u pashë si një grua e bukur, dhe një grua ma dha këtë ndjesi… ishte shumë fuqizuese për mua në atë moshë për sa i përket mënyrës se si ndihesha për veten dhe bukurinë time”.
Dunst, e cila do të vazhdonte të luante në filmin “Marie Antoinette” të vitit 2006 dhe “The Beguiled” të vitit 2017, u shfaq në debutimin e metrazhit të gjatë si regjisor i Coppola kur ajo ishte vetëm 16 vjeç.
“Kjo është një moshë e çuditshme”, vazhdoi aktorja. “Ajo thjesht më dha shumë besim që mbajta gjatë gjithë karrierës sime përsa i përket producentëve që donin të rregullonin dhëmbët e mi… Njerëzit thjesht përpiqen të ndryshojnë dhe manipulojnë aktoret e reja në një mënyrë për t’i bërë ato të njëjta. Ajo më bëri të ndihesha e bukur për atë që isha, dhe kjo ishte një kohë shumë e rëndësishme në jetën time për t’u ndjerë në atë mënyrë dhe për t’u dhënë atë”.
Në një intervistë të nëntorit me Independent , aktorja zbuloi se ishte një nga producentët e filmit “Spider-Man” të vitit 2002 (në të cilin ajo luajti si Mary Jane) i cili së pari e nxiti atë të rregullonte buzëqeshjen e saj – dhe fjalë për fjalë e çoi atë te dentisti. për ta bërë këtë.
Dunst i tha mediumit se ajo refuzoi të dilte nga makina. “Unë isha sikur, ‘Mmmmm, jo, më pëlqejnë dhëmbët e mi’, kujton ajo. “Gjithashtu, Sofia i donte dhëmbët e mi”.